در نرم افزار پرنس پرداخت را به 9 روش زیر می توان انجام داد:
• پرداخت نقدی
• پرداخت چک
• خرج چک دریافت شده
• پرداخت از طریق سند بانکی (مراجعه به بانک، برداشت وجه از حساب بانکی خودمان و واریز به حساب فرد)
• پرداخت از طریق بانکداری الکترونیک (استفاده از خدمات غیر حضوری بانکی مانند: عابر بانک، اینترنت بانک، همراه بانک)
• پرداخت حواله از حساب بانکی
• پرداخت حواله از صندوق
• پرداخت اعتباری (غیر نقد)
• تخفیف پرداخت
و دریافت را به 9 روش زیر می توان انجام داد:
• دریافت نقدی
• دریافت چک
• دریافت چک خرج شده
• دریافت فیش بانکی
• دریافت از طریق دستگاه کارت خوان
• دریافت اعتباری
• دریافت از طریق کارت اعتباری خرید (بن کارت، کارت خرید، کارت تخفیف و ...)
• تخفیف دریافت
• تقسیط (اگر ویژگی تقسیط را خریداری کرده باشید، از این قسمت می توانید استفاده کنید)
صفحه اصلی
»
پرسش متداول
»
دریافت/پرداخت مالی
» دریافت و پرداخت را در نرم افزار حسابداری به چه روش هایی می توانم انجام دهم؟
دریافت و پرداخت را در نرم افزار حسابداری به چه روش هایی می توانم انجام دهم؟
زمان انتشار: پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳ ۱۳:۵۵