صفحه اصلی » پرسش متداول » دریافت/پرداخت مالی » دریافت و پرداخت را در نرم افزار حسابداری به چه روش هایی می توانم انجام دهم؟
دریافت و پرداخت را در نرم افزار حسابداری به چه روش هایی می توانم انجام دهم؟
دریافت و پرداخت را در نرم افزار حسابداری به چه روش هایی می توانم انجام دهم؟ زمان انتشار: پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳ ۱۳:۵۵

در نرم افزار پرنس پرداخت را به 9 روش زیر می توان انجام داد:
•    پرداخت نقدی
•    پرداخت چک
•    خرج چک دریافت شده
•    پرداخت از طریق سند بانکی (مراجعه به بانک، برداشت وجه از حساب بانکی خودمان و واریز به حساب فرد)
•    پرداخت از طریق بانکداری الکترونیک (استفاده از خدمات غیر حضوری بانکی مانند: عابر بانک، اینترنت بانک، همراه بانک)
•    پرداخت حواله از حساب بانکی
•    پرداخت حواله از صندوق
•    پرداخت اعتباری (غیر نقد)
•    تخفیف پرداخت
و دریافت را به 9 روش زیر می توان انجام داد:
•    دریافت نقدی
•    دریافت چک
•    دریافت چک خرج شده
•    دریافت فیش بانکی
•    دریافت از طریق دستگاه کارت خوان
•    دریافت اعتباری
•    دریافت از طریق کارت اعتباری خرید (بن کارت، کارت خرید، کارت تخفیف و ...)
•    تخفیف دریافت
•    تقسیط (اگر ویژگی تقسیط را خریداری کرده باشید، از این قسمت می توانید استفاده کنید)