
نرم افزار حسابداری ویژه مشاورین املاک پرنس
نرم افزار پرنس حاصل 13 سال تجربه تولید و فروش نرم افزارهای تجاری به بیش از 7,000 مرکز تجاری و مشاغل می باشد. که با توجه به نیاز مبرم مشاورین املاک به نرم افزاری که علاوه بر انجام دقیق امور معاملات وقراردادها بتوان بخش حسابداری و امور مالی را فراهم آورد اقدام به تهیه نرم افزار تخصصی در این زمینه نموده است .
خصوصیات بارز نرم افزار املاک پرنس:
• تولید فایل الکترونیک اداره دارایی (TTMS)
• تعیین درصد حق کمیسیون برای مشاور و کارشناس فروش
• سیستم کامل حقوق و دستمزد در داخل نرم افزار
• قابلیت ارتقاء نرم افزار به صورت اینترنتی
• ثبت کلیه دریافت و پرداختهای سیستم
دیگر امکانات نرم افزار املاک پرنس:
• ثبت کلیه مشخصات ملک از جمله: متراژ، نوع سند(ملکی ،تجاری، استیجاری )نوع ملک ،مساحت،زیربنا و... و ثبت محدوده جغرافیایی ملک مورد نظر در هر نقطه از ایران و تعیین محدوده پیش فرض به تفکیک هر استان
• ثبت کلیه امکانات کاربری (اداری، مسکونی،تجاری،دفتر کار و...) و همچنین ثبت کلیه امکانات ملک (نوع کفپوش،سیستم سرمایش و گرمایش و....)بانضمام قابلیت افزودن تصویر ویا فیلم از ملک مورد نظر.
• ثبت تقاضای ملک و همچنین قابلیت انطباق ملک مورد تقاضا با ملکهای ثبت شده.
• قابلیت ایجاد کد اتوماتیک هنگام ثبت ملک ویا تقاضا برای جستجوی سریع.
• داشتن امکان چاپ رسید هنگام ایجاد کد اتوماتیک بر روی انواع چاپگر.
• امکان ثبت خرید ، فروش ، رهن ، اجاره .
• قابلیت محاسبه حق کمیسیون و مشاوره و اعمال وثبت حق کمیسیونهای پرداخت شده توسط طرفین معامله.
• قابلیت تعیین درصد عوارض و مالیات در تنظیمات.
• ثبت چکهای پرداخت شده توسط طرفین معامله و یادآور قدرتمند هنگام سررسید چکها هنگام باز کردن نرم افزار.
• داشتن فرم خام قرارداد،مبایعه نامه ،اجاره نامه و تنظیمات چاپ بر روی انوع چاپگر.
• تعریف اشخاص (کاربر صندوق ، کارمند، سرمایه گذار ، طرف حساب تجاری )و ثبت حساب اشخاص به صورت نامحدود.
• پشتیبان گیری دستی و خود کار از نرم افزار به صورت 1.ساعتی2.هنگام خروج از برنامه.
• قابلیت باز یابی اطلاعات از پشتیبان های تهیه شده در نرم افزار.
امکانات حسابداری نرم افزار پرنس املاک:
• امکان تعریف صندوق به تعداد نامحدود و تعیین کاربر برای هر صندوق.
• انتقال از صندوق به صندوق.
• تعریف بانک و حساب بانکی.
• مدیریت چکهای دریافت و پرداخت شده.
• انتقال از بانک به صندوق و از صندوق به بانک.
• گزارش تفضیلی بانک و صندوق چکهای دریافتی و پراختی و همچنین گزارش فیشهای واریزی و کارتخوان.
• تعریف هزینه و در آمد
• ثبت هزینه و درآمد و گزارشات کامل از هزینه و در آمد ها و هم چنین گزارش خلاصه هزینه ها.
• سند افتتاحیه برای ثبت اولیه موجودی کالا و یا حساب بانک و صندوق .
• افزایش و کاهش سرمایه.
• ترازنامه.
• گزارش دفاتر روزنامه.
• صورت سود وزیان.
• گزارش تفضیلی سود و زیان.
• گزارش تفضیلی اشخاص.
• امکان تسویه حساب اشخاص (بدهکار و بستانکار).
سیستم کامل حقوق و دستمزد:
• تعریف عامل های حقوقی کارمندان(پاداش ،جریمه،تعیین تعداد ساعت کاری در روز،تنبیه و...).
• پرداخت حقوق کارمندان با استفاده از تعریف عاملهای حقوقی.
• گزارشات کامل و جامع از حقوقهای پرداختی.
امکانات جانبی نرم افزار:
• داشتن ورودی و خروجی اکسل برای وارد کردن اطلاعات اولیه همچنین تهیه گزارشات به صورت فایل اکسل.
• داشتن تقویم قدرتمند داخلی و قابلیت ایجاد یادداشت در تقویم و یاد آور یاد داشت مربوطه هنگام ورود نرم افزار.
• تعریف مناطق به تفکیک هر استان برای فعالیت مشاورین املاک در استانهای مختلف.
• تعریف اولیه امکانات اولیه املاک و قابلیت اضافه کردن به هر مورد.